רירית דקה, וסת כמעט ללא דימום, פרוגסטרון גבוה...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מנסים להרות מזה כשנה. רירית רחם דקה במעקב זקיקים - 3.4-4 מ"מ בחודשיים האחרונים - וסת עם דימום בניגוב בלבד (אין צורך בטמפון). בפרופיל הורמונלי - יום 3 למחזור: פרולקטין - 176 LH - 4.4 FSH - 2.2 E2 - 203 פרוגסטרון - 10.5 Testosterone total - קטן מ-1.5. קיבלתי טיפול החודש במדבקות אוורל 50 מ"ג (4 מדבקות בימים ה-3,5,7,9). 1. מה קורה איתי? 2. מה הטיפול המתאים? 3. האם הטיפול המתאים הינו מדבקות האוורל? תודה רבה על העזרה!