רמות פרוגסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע 8 להריון אחרי IVF גודל עובר שנצפה 6+5,הרופאה ציינה כי יתכן והיתה השרשה מאוחרת ערכי הפרוגסטרון שלי בין 19-23 מאז שבוע 7 (הורו לי להפסיק תמיכה בשבוע 7עד אז היו בין 40 ל60) הרופאה מציינת שכל עוד אין דימום אין משמעות לערכי הפרוגסטרון בדם. האם כך? בכל מקום שאני קוראת מציינים שנדרש לפחות ערך של 40...ושהשיליה עצמאית רק משבוע 12.. מוטרדת מאוד תודה
לקריאה נוספת והעמקה
האם הפסקת תמיכה בשבוע 7 0 כשהעובר בגודל 6 (קטן בשבוע) לא יכולה להזיק? . מדוע כל מקום ברשת מציינים שנדרש ערך מינימלי של 40 לפרוגסטרון?.. תודה!