התרגזות והשפעה על העובר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ. זיידמן הנכבד, אני נמצאת בשבוע 14 להריון (הריון יקר מעל גיל 40). שבוע שעבר נבדקתי והכל נמצא תקין. לפני כמה ימים התפתח לצערי ויכוח ביני לבין אדם קרוב שהתגלגל למריבה. לצערי,כנראה גם בהשפעת ההורמונים לקחתי את זה קשה,כעסתי בליבי מאוד ולא ישנתי טוב עקב המתח. ארוע לא נעים.חד פעמי. האם התרגזות חד פעמית עלולה להשפיע על העובר? עלולה לפגוע בו עד כדי הפסקת דופק לעובר? אני מאוד משתדלת לשמור על אורח חיים תקין בחיי היום יום אבל קרה לצערי,מה שקרה.כולי תקוה שלא פגעתי בעובר. תודה רבה על תשובתך.