הפלה ווסת חלשה וקצרה אחרי הוצאת התקן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 32, בעברי 2 הריונות ו 2 לידות תקינות. לאחר לידת הילד השני הוכנס התקן מסוג מירנה במשך 3.5 שנים. לפני 6 חודשים הוצא ההתקן והריתי תוך 4 חודשים אולם באולט בשבוע 6 לא נמצא הד עוברי ושק ההיריון התאים ל 4 שבועות. מאז הוצאת ההתקן הוסת שלי חלשה וקצרה ( 3 ימים) כאשר לפני ההתקן הווסת הייתה חזקה במשך 6 ימים. האם הקושי בכניסה/שמירה על ההיריון נובע מהוצאת ההתקן? כמה זמן אחרי הוצאת ההתקן הגוף אמור לחזור למחזור וסת כבעבר?
לקריאה נוספת והעמקה
ההתקן לא אמור להשפיע לרעה על הפריון שלך וסדירות המחזור לא מושפעת מהימצאות ההתקן ברחם או מהוצאתו.
(מספר מקשר)