הזרעה שניה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופסור זיידמן בת 31 ,אחרי הזרעה ראשונה ,של עובר בודד שכשלה,הבעיה אצל בן הזוג,נשארו 5 עוברים מוקפאים ;2 זוגות בדרגת ab בני יומיים ועובר בודד בדרגת b בן 5 ימים, בימים הקרובים עומדת בפני הזרעה שניה של זוג עוברים בדרגת ab,רציתי לברר מה פירוש הדירוג הנ"ל האם קשור לאיכות העובר ,וכן האם לא עדיף להחזיר עובר בן 5 ימים שהנו בשל יותר כמובן במידה והוא תקין תודה רחל ר
לקריאה נוספת והעמקה
הדירוג משקף את איכות העובר ואמור לנבא את הסיכוי שלו להשתרש. אם עובר בן 5 ימים שורד במעבדה, הסיכוי שלו להשתרש טוב מזה של עובר בן 3 ימים.
(מספר מקשר)