בהמשך לתשובתך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כתבתי לך בהמשך לשרשור, כנראה לא ראית לכן כותבת בהודעה חדשה: 1.ציינת שהעוברים קצת גדולים - האם זה לא אמור להיות טוב? תמיד אמרו לי שתאומים תמיד יוצאים קטנים ועדיף להקפיד על אוכל שיהיו כמה שיותר מלאים..האם זה לא נכון או לא טוב שהם במשקל כזה? 2. כתבת לי שמאחר והעובר השני במצג רוחבי כתף יש צורך במעקב - איך זה מתבצע? מעקב אולטרסאונד? ולמה מעקב? כאילו אחרי מה לעקוב אם הוא יושב ככה? תודה רבה רבה!!!!!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
1. זה פשוט מחייב מעקב, למשל לשלול סוכרת. 2. המצג של הילוד בלידה יקבע את האפשרות ללדת נרתיקית. בדיקת אולטרסאונד תאשר את מנח ומצג העוברים.
(מספר מקשר)