שואלת שוב כי לא ענית לי.. תודה פרו'
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב"ה שלום רב פרו' מאחר ויש לי תור אליך רק ב-20.1 חייבת לשאול שאלה/ות אני ביום ה-17 למחזור ובמעקב זקיקים היום יש לי 2 זקיקים (אחד - 19 מ"מ והשני 11 מ"מ רירית- 7.5 מ"מ) איך אני יכולה לדעת אם בייצתי כבר או לא.. בדיקת E2 לא עשיתי, מנסה באופן טבעי.. כי FSH (גבוה 25.3) והאם יש מניעה לקיים יחסים גם ביום יומיים לאחר הביוץ? זה עלול להזיק? הבנתי מהאתר שלך שלהועיל זה לא יכול ממש אבל האם צריך להימנע מלקיים יום יומיים לאחר הביוץ? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
לא צריך להימנע מלקיים יחסים יום יומיים לאחר הביוץ, זה לא מזיק. בדיקות פרוגסטרון תוכל ללמד אותך האם בייצת. נתראה.
(מספר מקשר)