היי פרופסור זיידמן. ראיתי שאתה הולך להרצות בכנס על

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

10/11/2014 | 13:51 | מאת: הדר

האם טיפולי הפוריות פוגעים בהתפחות העוברים. אני כמובן מתכוונת להגיע. השאלה שלי אם אני מטופלת כבר חמש שנים ועם FSH קצת גבוה (14.8) כך שאני עם הרבה הורמונים ואני קצת חוששת שאולי אם אפילו אצליח להרות עכשיו בלי הורמונים זה כבר יפגע בהתפתחות העובר? תודה

זה יכול להשפיע על הסיכון לבעיות כרומוזומאליות יותר מאשר על ההתפחות וניתן לבדוק זאת בתחילת ההיריון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית