כאבי מישמארץ המדוברים אני חווה אותם כנראה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לרופאים המומחיםפ בבקשה. אני כ-13 יום אחריי יום קבלת הוסת . בת 29 מנסה להיקלט מחזורים סדירים ביותר 28 יום , קיבלתי ב 23/10 אתמול כמעט כל היום חוויתי הפרשות שקופות שקופות פוריות וכאב עמום בבטן התחתונה, וכמובן שקיימנו היום מהבוקר אין הפרשות כמעט בכלל רק שהכאב בבטן ממש גבר , דקירה כזו מצד שמאל בבטן שאני שוקלת אוליי לךראות רופא היום. מה עלי לעשות האם תקין?? אם פשוט לקיים ולקוות שהפעם יתפוס? תודה
אפשר לקיים ולקוות שהפעם יתפוס או לעשות בדיקת אולטראסאונד ולהתרשם מנוכחות זקיק.
(מספר מקשר)