ביצית בודדת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי טיפול ולקחתי לפניו decapeptyl 0.1 במינון של 110 לאחר מכן עברתי טיפול נוסף בו לקחתי menopur ferring 1200 ui במינון של 300. השאלה שלי מדוע בבדיקה נמצאה לי ביצית אחת? תודה רבה
יכולות להיות סיבות רבות, פרוטוקול לא מוצלח, תגובה שחלתית נמוכה, תזמון לא טוב של השאיבה וכו'. את צריכה להפנות את השאלה לרופא המטפל.
יכולות להיות סיבות רבות, פרוטוקול לא מוצלח, תגובה שחלתית נמוכה, תזמון לא טוב של השאיבה וכו'. את צריכה להפנות את השאלה לרופא המטפל.