ויטמינים בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בשבוע 10 ולוקחת פרנטל של אלטמן. האם יש צורך לקחת גם ויטמין של אומגה 3 בנוסף? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לאחרונה פורסמו ע"י איגוד הגינקולוגים המלצות בנושא צריכת אומגה 3 בתקופת ההריון וההנקה ולפי המלצת המומחים על נשים הרות לצרוך 200-300 מ"ג חומצת שומן מסוג DHA ביום (הקיימת באומגה 3). ע"פ המחקרים "אספקה מוגברת של DHA לעובר במהלך ההריון ולאחר הלידה נמצאה קשורה בשיפור התפתחות חדות הראייה, שיפור הקוגניציה והקשב, בדפוסי שינה טובים יותר ובשיפור בתנועה הספונטנית" בברכה, אלינור שילק מחלקת הדרכה-אלטמן.