ויטמינים בהריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

02/11/2014 | 17:45 | מאת: שאלה

היי, אני בשבוע 10 ולוקחת פרנטל של אלטמן. האם יש צורך לקחת גם ויטמין של אומגה 3 בנוסף? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
03/11/2014 | 09:32 | מאת: אלינור שילק - אלספה

שלום, לאחרונה פורסמו ע"י איגוד הגינקולוגים המלצות בנושא צריכת אומגה 3 בתקופת ההריון וההנקה ולפי המלצת המומחים על נשים הרות לצרוך 200-300 מ"ג חומצת שומן מסוג DHA ביום (הקיימת באומגה 3). ע"פ המחקרים "אספקה מוגברת של DHA לעובר במהלך ההריון ולאחר הלידה נמצאה קשורה בשיפור התפתחות חדות הראייה, שיפור הקוגניציה והקשב, בדפוסי שינה טובים יותר ובשיפור בתנועה הספונטנית" בברכה, אלינור שילק מחלקת הדרכה-אלטמן.

זה תלי בתזונה שלך, למשל אכילת דגים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית