שאלה חשובה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 31, לאחר 6 הזרעות שלא הצליחו כנראה בשל בעיה של חסימת אחת החצוצרות שהתגלתה בצילום רחם. הפרייה ראשונה של החזרת 2 עוברים לא הצליחה אף היא. בתאריך 25.10 שאבו לי 4 ביציות ולאחר 3 ימים הוחזרו שני עוברים עם 8 תאים. כרגע מטופלת באנדומטרין. עד היום חשתי גודש בחזה ואף בחילות קלות. היום כבר איני מרגישה דבר. האם פירוש הדבר שלא קרתה השרשה? האם בכלל אמורים להרגיש משהו כמעט שבוע לאחר החזרה? אולי אלה תופעות לוואי של האמדומטרין? אשמח למענה...
לקריאה נוספת והעמקה
לא אמורים להרגיש משהו כמעט שבוע לאחר החזרה. אולי אלה גם תופעות לוואי של האנדומטרין.
(מספר מקשר)