אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתה לי החזרה ממוקפאים לפני 3 ימים של עובר אחד בגלל שזה טיפול ראשון שלי, העובר עם 4 תאים באיכות A/B, אני מקבלת תמיכה של 4 כדורי אסטרופם ו2 נירות קרינון (בוקר וערב) כל ה3 ימים האחרונים לא עשיתי פעולה מאומצת אבל לא נחתי באופן קבוע במיטה, היום קמתי בבוקר ויצא לי כמו גוש כזה של קרינון עם הפרשה ג'לית לבנה כזאת ומאוד נבהלתי(בערך קצת יותר גדול מענב), מישהי נתקלה בתופעה כזאת עם הקרינון או שיש לי מקום לדאגה והטיפול לא הצליח?
הקרינון אכן יוצר עם הזמן גושים של חומר דמוי שעווה בנרתיק. במיוחד כאשר הוא ניתן פעמיים ביום. אפשר להוציא אותם עם האצבע ולשטוף את הנרתיק במים פושרים. כדאי להקפיד על פעילות לאחר השמת הקרינון, כך שיתפזר טוב בנרתיק.