Pרוגסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ביחסים מתוזמנים. הפעם לאל הורוומנים או מבייץ, שום כלום. בפעם הקודמת בדקתי פרוגסטרון ביום השביעי (!) מהביוץ ויצא 28. הרופא אמר לי לקחת אנדומטרין למרות שאמר שזה לא הכרחי. בנוסף יש לי בכל מחזור הכתמות חומות 3 ימים לפני הוסת, מועטות אבל קיימות והבנתי שזו גם אינדיקציה לזה שהפרוגסטרון פחות מדי. בגלל התחושות הקשות שהיו לי חוד שעבר עם האנדומטרין אני מנסה להימנע. באיזה טווח של תוצאות בשלב הזה של 8-9 ימים מהביוץ - אמורים לקחת תמיכה? אם זה מעל 20 או 30? והאם מותר להתחיל תמיכה אחרי כמעט שבוע וחצי מהביוץ או שזה דווקא משבש את הטבע.. ? (כאמור הכל טבעי הפעם). תודה :)