האם מונעים טיפולי פריון מנשים שהקפיאו לעצמן ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בגילאי 40, בשיחה עם רופא מאחת הקופות הגדולות בישראל נאמר לי שבגלל שהקפאתי ביציות לא מופרות לא בטוח שיתירו לי לעשות טיפול הפרייה חוץ גופית אל אף שתוצאות הבדיקות שלי טובות ותקינות. מלבד שתי ההקפאות שעברתי על חשבוני לא עברתי מעולם טיפול על חשבון הקופה. האם ייתכן שלא יאפשרו לי??? לא חשבתי להתחיל ישר מהביציות המוקפאות.
לקריאה נוספת והעמקה
את הביציות המוקפאות באמת עדיף לשמור לגיל מתקדם יותר. מאחר שהקפאת הביציות נעשית באופן פרטי, הרי שהיא לא קשורה לטיפולי פריון בשלב זה.
(מספר מקשר)