בטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' זיידמן שלום רב, אני מטופלת IVF, ב-15.09.2014 - קבלתי מחזור, ב-27.096.2014 - נשאבו 6 ביציות מתוכן הופרו 2 והוחזרו לריחמי ב-30.09.2014 (2 ביציות הוחזרו). ב-12.10 - הבטא היתה 192 ב-14.10 - הבטא היתה 432, e2 - 2131, ופרוגסטרון גדול מ-190nmol. ב-17.10 - הבטא היתה 1756 והיום - ה-19.10 - הבטא לצערי עומדת על 2554. מה הסיבה שהבטא לא הכפילה עצמה? האם להספיד את ההריון? מה המשמעות של הדבר? מה אני יכולה לעשות? תודה, אורית
אני לא יודע למה את נדרשת לכל כך הרבה בדיקות דם (היו דימומים?), אבל הערכים לא ממשיכים להכפיל את עצמם, כך שלא בהכרח יש סיבה לדאגה.
(מספר מקשר)