שיבושים בוסת ופרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , בת 31 אמא , ילדתי את בני הראשון לפני תשעה חודשים . ההריון הושג לאחר IVF+PGD על רקע X שביר לאחר שנתיים של ניסיונות . לאחר הלידה שמתי לב לשיבושים בווסת . באמצע החודש (כשבועיים לאחר גמר הווסת הקודמת ) מתחיל להיות לי דימום קל , לפעמים מעט מריחות לפעמים דימום ממש קל . המצב נמשך ככה 7-10 ימים ולאחר מכן אני מקבל וסת של 3-4 ימים . ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום השלישי לווסת ואלו התוצאות : E2 קטן מ-100 FSH - 11.8 LH -9.1 פרולקטין 419 TSH - 1.38 האם ה-FSH נחשב לגבוהה , בבדיקות העבר הערכים היו בסביבות 8 . האם יש משהו נוסף בפרופיל ההרומונלי שיכול להסביר את הדימומים ? מה מומלץ לעשות הלאה ? תודה רבה , אור