אני פוליציסטית. אין לי ביוץ טבעי.. מהיום ה2 של
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור לוקחת 4 אסטרופם דרך הפה +1 ואגינאלי. הE2 שלי 10,715 P 2.5 (סבב מוקפאים) לרוב הרירית שלי סביב ה 6.5 -7. אני ביום ה10 למחזור היום. האם גם פרוגסטרון (נרות אוגסטרון) עוזרים לעיבוי הרירית? בכל פעם שאני שואלת את הרופא שלי על הרירית, טוען שהיא מצויינת.. אך הבנתי שרירית צריכה להיות מעל 7, האם רירית 6.5 זה לא מספיק טוב?(בהמון מקורות האינטרנט קראתי שרירית טובה היא מעל 6) מה נכון??? והשאלה השניה, היא האם סיכויי קליטה של עוברים מוקפאים פחות טוב מטריים? אמורים להחזיר לי ביום ה' 3 בלסטוציסטים מופשרים. תודה
רירית סביב 7 מ"מ היא בהחלט תקינה. אם הם שורדים באופן מושלם את תהליך ההפרשה, אז הסיכויים די דומים.