שאלות לגבי הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 39 , היום עברתי הזרעה תוך רחמית בפעם השלישית (אך בניגוד לפעמיים הקודמות בהן יש חשד שההזרעה לא בוצעה במועד האופטימלי, היום נראה שהיא בוצעה בזמן המתאים). שאלותיי: 1. החל מיום שבת חטפתי הצטננות הכוללת כאבי גרון מלווים בליחה ונזלת רצינית (ללא חום משמעותי - עד 37.2). עד כמה לדעתך הדבר יכול להשפיע לרעה על סיכויי ההצלחה של ההזרעה? 2. האם ניתן לקחת תרופות כגון דקסמול קולד או שעדיף להימנע מתרופות בשלב זה ולהמתין שיעבור מעצמו? 3. בנושא אחר, בעוד שבוע אנו אמורים לנסוע לחו"ל (אירופה, טיסה של כ- 4 שעות). האם הדבר עלול להוות בעיה מבחינת סיכויי הקליטה? תודה רבה וחג שמח!
1. בד"כ לא משפיע. כדאי לשתות הרבה ולקחת אקמול להורדת החום. 2. דקסמול זה בסדר. 3. לא.