בהמשך לשתובתך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב אני כרגע אחרי הזרקת גונל של 112.5 במשך 9 ימים מאתמול לא הזרקתי כיוון שלא היה רופא שייתן הנחייה איך להמשיך היום עשיתי אולטרסאונד, נצפו 2 זקיקים 20*21 אחד של 20*22, אחד של 16 ואחד של 10 בשחלה ימנית בשחלה השמאלית זקיק אחד של 17*21 בדיקות דם E2 - 5901 LH-11.50 PROGESRERON- 4.12 לצערי הרופא המטפל נעלם מהשטח,ארופא אחר על סמך בדיקות אלה אמר שעלי להפסיק את הטיפול ולקבל זריקות להפסקתו שקיים חשש להריון מרובה עוברים וגירוי יתר אני בת 32, אמא שלילד בן 4.5 שהגיע לאחר IVF אשמח לדעתך בנושא
התגובה שלך אכן עזה עבור טפול שאיננו הפריה ויש בכך סיכון גבוה להיריון מרובה עוברים.