לטרוזול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 39 נשואה+2 בלידות טבעיות תקינות. לפני כשנה וחצי ביצוע גרידה עקב אי דופק בשבוע 12 של העובר השלישי. לאחר ניסיונות להיכנס להריון נוסף הציע הרופא לטרזול כשקראתי את התוויות התרופה נבהלתי היות והיא משמשת לדברים אחרים בכלל ויש איסור להשתמש אם יש לי מחזור סדיר ואני לא בגיל הבלות הרופא נתן לי זאת רק בגלל גילי ולא בגלל בעיה מסויימת.היות ובמעקב זקיקים רגיל ראה שהכל תקין מפחדת מאוד מהתרופה ומהשפעות שלה (איבוד שיער??.) האם מומלץ בכל זאת לקחת אם מאוד רוצה היריון נוסף? האם זה מסוכן?
לקריאה נוספת והעמקה