פרוטוקול ארוך סינרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני במהלך פרוטוקול ארוך שבו לקחתי סינרל למעלה מ - 10 ימים והתחלתי להזריק הורמונים מהיום ה-3 למחזור במשך 6 ימים ולא הייתה תגובה שחלתית ואז הפסיקו לי את הסינרל. ולאחר עוד 4 ימים הופיעו 2 זקיקים קטנים
גם עדיין ללא תגובה ה- e2 היה מתחת ל-100 .לאחר עוד 6 ימי הזרקה הופיעו עוד 3 זקיקים קטינים סה"כ 5 זקיקים כולם מתחת ל- 10 . וה- e2 146 . קיבלתי הוראה להזריק עוד 5 ימים והיום שוב בדיקות . וכל הזמן הזה הזרקתי מינון נמוך של הורמונים . שאלתי היא האם אפשר לחזור לסינרל במידה והזקיקים עדיין קטנים וההורמונים בדם נמוכים כדי להאריך את משך הטיפול לעוד שבוע כיוון שיש חג השבוע ויווצר מצב שיאיצו לי את השאיבה עם מתן הורמונים במינון גבוה ו-2 אוביטרל ? ויאצו גם את הההחזרה . תודה ושנה טובה
התחלה מחדש של הסינרל עלולה לפגוע בתגובה השחלתית, כך שכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל.