איכות עוברים גרועה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 ואנחנו לא מוסברים. ביום רביעי עשיתי החזרה חמישית ביום השלישי מהשאיבה בה החזרנו 4 עוברים בני 6-8 תאים אך עם 30%שברים. האם יש סיכויי שיקלט משהו במצב הזה? בכל הטיפולים (5 שאיבות והחזרות)עד היום כל פעם נוצרים ביציות והפריות אך העוברים באיכות גרועה ומפסיקים להתפתח ביום השלישי.. מה ניתן לעשות?
גם עוברים פחות איכותיים יכולים להיקלט. יש אפשרויות שונות בטיפול הבא לנסות להשיג עוברים איכותיים יותר, בהתאם לטיפול שקיבלת בטיפול הנוכחי ושלא ידוע לי.
(מספר מקשר)