רירית שעולה ויורדת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 39 ויש לי ילדה בת 6 מהריון ספונטני, מזה כשנה אני ובעלי מנסים להכנס להריון ללא הצלחה גם לאחר 2 הזרעות שהאחרונה היתה בחודש מאי. בעבר נמצא אצלי FSH גבוה ברמה של 30 לאחר שהתחלתי ליטול DHEA במינון של 75 מ"ג ביום הרמה של ה FSH ירדה ל 10.1. הופנתי לטיפולי IVF אך מאז חודש יולי לא קיבלתי וסת (וסת אחרונה ב 06/07)ובכל זאת הרופא ביקש ממני בשבוע וחצי האחרונים להזריק מונופור 600 בכל יום. בשבוע שעבר הרירית עלתה יפה והגיעה לעובי 7.8 וזקיק 12 אך לאחר 3 ימים היא צנחה ל 4.9 וכמובן שה E2 ירד והזקיק נשאר באותו הגודל. הרופא אומר שזה בגלל ה FSH, האם זה אומר שלא אוכל לבייץ? ולמה הוסת לא מגיעה? תודה.