דימום
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית, מודה לך על שענית לי. שאלה נוספת בקשר למצב. ביום חמישי שעבר, לפני שבוע ויום בדיוק, עברתי הזרעה. 8 ימים אחרי התחילו דימומים. יש לציין כי היום בו התחיל הדימום הוא היום ה- 19 מתחילת הוסת. כלומר לא אמור להיות מחזור . לציין כי בדר"כ מחזורים סדירים כל 27-31 יום. מאחר והדימום התחיל ביום שישי החלטתי לפנות ביום שבת למיון נשים. בבדיקה וגינאלית רירית רחם 7 מ"מ. האם עובי כזה של רירית אופייני למחזור? או שבמחזור רירית אמורה להיות דקה יותר? כמו כן בטא קטן מ 2, אבל לדברי הרופאה אין בנתון זה לאשר או לא לאשר כניסה להיון כיוון שלא עברו שבועיים מיום ההזרעה. האם הגיוני?