מחזור /השרשה אחרי החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב פרופסור ביום ראשון בוצעה החזרה 2 עוברים (לא מוקפאים) דפוסטון פעמים ביום נלקח דפפטיל כול יומים 3 זריקות אספטום פעמים ביום אנדומטרין 3 פעמים ביום 2 שאלות אם עד היום לא היה דימום אפילו קל משמע שלא היתה השרשה? המחזור שלי מאוד סדיר במידה ולא היתה קליטה האם אקבל רגיל ( 14 יום מזריקת האוביטרל) או כול עוד אני לוקחת את התרופות האלה לא אקבל מחזור תודה מראש ושבת שלום דניאל
לקריאה נוספת והעמקה
דימום השרשה, הוא די מיתוס, רוב הנשים לא חוות אותו. לעתים התמיכה תדחה את המחזור בכמה ימים. לא תמיד.
(מספר מקשר)