החזרת מוקפאים במחזור טבעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
וקר טוב, לפני כחודש וחצי עברתי הפלה טבעית בשבוע 11. הרחם נבדק והוא נקי ואני מרגישה מצוין. הבטא עדיין לא התאפסה והרופא שלי רוצה שתרד מתחת ל- 2. נכון לשלשום היא עמדה על 6 והבוקר עשיתי שוב מעקב כך שאקבל תשובה מחר אבל - הזקיק המוביל שהיא שלשום 23 מ"מ נעלם! שאלתי את הרופא שלשום מראש אם בגלל גודל הזקיק אני לא עלולה לפספס את הביוץ אז הוא אמר שהוא לא מודאג (לאור שאר הנתונים) ושאעשה בכל זאת שוב בדיקה בחמישי בבוקר. אם פספסתי את הביוץ ואין זקיק, האם עדיין ניתן להחזיר עוברים מוקפאים..?
אם יודעים בדיוק מתי התרחש הביוץ, אז יתכן ויוכלו עדיין לעשות את החזרת המוקפאים.