האם IVF הינה האופציה היחידה כפי שנאמר לי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ. זיידמן שלום רב ותודה! אני בת 40 עם ילדה בת 3 מהריון רגיל. אנחנו מנסים להכנס להריון כבר מעל חצי שנה . FSH 12.4 . רופא פריון בפגישה ראשונה אמר לי שהדרך היחידה הינה IVF. האמנם? לא עשיתי בדיקות אחרות. אשמח לתשובתך בהקדם הוא ממליץ לעשות זאת בהקדם האפשרי מפאת גילי . שוב תודה
רק רציתי להוסיף שבדיקת הזרע נמצאה תקינה. לא עשיתי צילום רחם כי הרופא אמר לי שזה מיותר לאור התוצאה של FSH וגילי. מבדיקות ביתיות אני יודעת שיש לי ביוץ אבל לא נערכה לי בדיקה . הוא הצהיר בודאות שהזרעה מיותרת לחלוטין ושIVF הינה הדרך היחידה .כשניסיתי להבין קצת יותר לעומק אמר שאם אני לא סומכת על חוות דעתו אז שאלך לרופא אחר. האמנם IVF הינה האופציה היחידה??? אודה מאוד לתשובתך