החזרה עם רירית דקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, בת 39, לאחר 6 הזרעות ללא הצלחה, זרע הבעל תקין ואצלי הכול על פניו תקין החודש עברנ את ה ivf הראשון נשאבו 4 בציות 2 מהן הופרו (היום 8 תאים) היום בוצעה ההחזרה למרות שרירית הרחם לא היתה עבה דיו, העוברים לא היו איכותיים מספיק להקפאה היום נמדדה רירית הרחם והיתה 5.7 ממ אני לוקחת כבר יומים פעמים ביום אינדומטרין והיום הוגדל לי המינון ל 3 פעמים ביום זריקת דקפטיטל כול יומים כפול 3 אספרום פעמים ביום האם יש איזה שהו סיכוי להריון עם רירת דקה?