פרוגסטרון ואסטרודיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים, ב-3.7 ביצעתי בדיקות דם של הורמונים. פרוגסטרון 0.3 אסטרידול E2- 68.50 היום ביצעתי שוב את הבדיקות פרוגסטרון 0.74 אסטרידול E2 210.78היום זה היום ה16 למחזור.אני רוצה להרות, הבנתי שהערכים שלי לא כ"כ תקינים קיבלתי תשובות לא כ"כ ברורות, חשוב לי לציין כי ערכי הפרולקטין שלי ירדו לנורמה רק החודש (סובלת מהיפרפרולקטינמיה) ולא ניסיתי להרות בעבר(הייתי עם גלולות). אשמח מאוד לתשובה ברורה ככל שאפשר.
היי..תוך כמה זמן מקבלים תשובה בפורום?