איקקלומין להשראת ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 32, לאחר 16 שנה הפסקתי גלולות וכבר 3 חודשים אין מחזור(לפני כן היה סדיר). רופא הנשים ראה רירית דקה ושחלות פוליציסטיות בUS ושלח לפרופיל ההרומונלי שאמר שלא מתאים לPCOS - FSH=4, LH=2, אסטרוגן 120, טסטוסטרון מתחת ל1, DHEA=7. אני רזה, ללא שיעור יתר פצעונים או כל סימן אחר. הוא נתן לי איקקלומין להשראת ביוץ . שאלתי היא האם אני אגיב אע"פ שהפרופיל ההורמונלי לא מתאים לPCOS? האם בדיקות הדם מרמזות על בעיה כלשהי? מדוע אני לא חוזרת לבייץ לבד? האם מקובל לתת איקקלומין במצב הזה?
לקריאה נוספת והעמקה