טיפול ארוך ש...לא צלח-התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום אני pco ולכן הרופא נתן גונאל אף במינון שהלך וגבר והגיע ל225 ליום. כיון שלא הגבתי -פתאום הגבתי בצורה מהירה ביותר וכרגע יש 10 זקיקים בגדלים שונים בין 20 ל26 כמובן שאין מה לעשות (מלבד שאיבה-) והרופא מתעקש שלא לתת אוביטרל או דקפפטיל כדי להביא ביוץ ולהתחיל מחדש אלא רוצה שנחכה שההורמונים ירדו מעצמם והזקיקים יספגו. מה אתה היית אומר למטופלת שלך במצב כזה? תודה רבה על הזמן שאתה מקדיש לנו
ברצוני לציין שהe-2 עמד בתחילת השבוע על כחמשת אלפים והיום היה קרוב לאלפיים והפרוגסטרון נע סביב 1-2