שאלות לגבי פריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1. האם "שווה" להקפיא ביציות בגיל 41 ? האם ניתן אחרי 2-3 שנים להשתמש בהם באחוזי הצלחה טובים? או שעדיף לא להקפיא בגיל 41? 2. האם ניתן להרות בגיל 45 מתרומת ביצית? או שאחוזי ההצלחה נמוכים מאוד? 3. מה אחוזי ההצלחה בטיפולי פריון בגיל 42? 4. אם האישה סובלת ממחלת נפש אבל רוצה להביא ילד לעולם, והפסיכיאטר האישי שלה מתנגד לכך, האם יתנו לה לעשות הפריה חוץ גופית? או שזה תלוי במה שהפסיכיאטר אומר?
1. הסיכוי להיריון נמוך בגיל 41. 2. כ- 10% למחזור טיפול. 3. תלוי גם במה שהפסיכיאטר אומר.
(מספר מקשר)