איזה חודש אני?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום בדיוק מסיימת 14 ומתחילה מחר 14+1 וכו'... באינטרנט כל אחד סופר איך שבא לו... שאלתי היא איזה חודש אני???? נכנסתי כבר לרביעי או רק שבוע הבא?? אשמח לקבל את השבועות לפי חודשים על פי איך שזה באמת
אם מחר את 14 1 אז היום התחלת את שבוע 14 ולא סיימת ( ככה סופרים הרופאים ), והספירה של החודשים היא באמת כל אחד סופר אחרת ובגלל זה בהריון מדברים בשבועות ולא בחודשים. יש 40 שבועות בהריון ( שהם לא בדיוק 9 חודשים אלא יותר כמו 10 ) וסופרים לפי שבועות.
כי אני היום סיימתי 14 שבועות ועכשיו מתחילה למלא 15...