שוב אני, הצקה אחרונה לחודש זה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. אז בהמשך לזה: *** יום שלישי: זקיק 19. עוד כמה 11,13 LH 5.9 אסטרדיול 1054 פרוגסטרון 5.9 יום ראשון: הזקיק היה 16 אסטרדיול 1500 פרוגסטרון 3 יום שני: לקחתי צטרוטייד וגונאל 225 אני עם DHEA. ויש גם ציסטה עקשנית שמפרישה כל מיני דברים, לא יודעת כבר מה כן ומה לא. *** אז בסוף לא תהיה שאיבה. וחשבתי לעשות הזרעה במקום. שלוש שאלות: 1. האם מחר (חמישי) זה זמן טוב לאור הנתונים או שמאוחר מדי? 2. האם ההורמונים שלקחתי יום אחד יכולים לפגוע באיכות הביוץ/ביצית/השתרשות? 3. כמטופלת צוות, איך אני יכולה להשיג הפניה להזרעה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה