שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מנסה להבין כשבוע אחרי ההזרעה\הביוץ מתחילות לי הפרשות חומות\אדומות עש לתחילת הוסת הבאה עשיתי בדיקת פרוגסטרון היא הייתה תקינה 42 ביום ה9 אחרי ההזרעה לפני כ 4 חודשים עשיתי לפרוסקופיה ניתוחית להסקת ציסטה מהחצוצרה יש לציין שזאת תופעה שהייתה גם לפני הניתוח וממשיכה גם כעת אחרי הניתוח מה עוד יכולה להיות הסיבה לדימום הזה ? למה לאף רופא אין תשובה האם זה הגיוני ? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הרי אם יש איזה ממצא ברחם שגורם לדימום למה זה קורה רק כ 5-7 ימים אחרי הביוץ לפני כן הכל תקין אין שום הפרשות הרי אם היה ממצא הדימום היה צריך להיות כל הזמן האם אני טועה?