ימים פורטוקול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כמה ימים מקסימום מותר לפורטוקול קצר ימים ללקיחת הורמונים לא כולל יומיים לפני שאיבה צטרוטייד? תודה
תודה על תשובתך אומרים שפורטוקול קצר 14 יום לשאיבה כשאתה אומר "אין מדבלה כזו" לצורך דוגמא: זה אומר שאפשר לפורטוקול קצר גם 16 יום ? ואם הבנתי נכון זה לא סיכון לביוץ בימים הנוספים למרות שלוקחים צטרוטייד ? אודה על תשובתך
תודה על תשובתך אומרים שפורטוקול קצר 14 יום לשאיבה כשאתה אומר "אין מדבלה כזו" לצורך דוגמא: זה אומר שאפשר לפורטוקול קצר גם 16 יום ? ואם הבנתי נכון זה לא סיכון לביוץ בימים הנוספים למרות שלוקחים צטרוטייד ? אודה על תשובתך