היסטרוסקופיה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר כישלון של IVF 1 והחזרת מוקפא הוחלט ע"פ בקשתי לבצע היסטרוסקופיה. אולם נאמר לי שאי אפשר לעשות באותו סבב מחזור גם את השאיבה. (למרות שקראתי במקומות שונים שיש רופאים שכן עושים IVF באותו סבב מחזור עם היסטרוסקופיה) האם כן ניתו לעשות מאותו סבב מחזור היסטרוסקופיה וIVF? ואם לא, האם ניתן לעשות באותו סבב מחזור היסטרוסקופיה והחזרת מוקפאים (ללא שאיבה)?
האם בוודאות כל רופא שעושה הסטרוסקופיה, עושה גם פיפל (דרך מכבי קבעתי תור למי שהיה פנוי- ד"ר גייסט רות בבני ברק) האם את הפיפל ניתן לעשות בכל שלב במחזור? כי אני עושה את הפיפל יחד עם ההסטרוסקופיה וזה יוצא יום-יומיים לאחר סיום המחזור (כשהרירית ממש דקה) זה אפקטיבי?