איכות עוברים מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול עברתי החזרה של שני עוברים מוקפאים (הקפאה ב 1.5.2014). בדוח המעבדה כתוב ליד שני העוברים Cell stage at transfer: 422 1 - מה המשמעות של כל אחת מהספרות הללו? 2 - האם מספרים גדולים הם יותר טובים או ההפך? למשל מי מבין 433 ו 411 יותר טוב מ 422? 3 - מה הסיכויים שעוברים אלו יצליחו להשתרש ולצור הריון תקין? 4 - לפי הדוח, האיכות של שני עוברים אלו ביום ההקפאה (כאמור 1.5.2014) הייתה שונה: 211 ו 232. איך יכול להיות שאחרי ההפשרה המספרים השתנו?!! כמישהיא שלא מבינה בזה, זה גורם לי לבהלה, האם ייתכן שהיה בלבול עם עוברים של אחרים? נא תשובתכם המפורטת
קשה לי לענות לך מבלי לראות את הדוח המלא. אני מציע שתשבי עם אחת האמבריולוגיות מהמעבדה או אם הרופא המטפל והם יתנו לך הסבר על דוח המעבדה.