בלסטוציסט מופשר 100% בן 6 ימים, סיכויים ומועד בטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הוחזר לי יום ה'14.8 בלסטו' 1. הבנתי שהוא אמור להשתרש באותו היום. לכן לא ברור לי למה עדיין את בדיקת ההריון יש לעשות כעבור 10-12 ימים. הרי אם אכן הייתה השתרשות הפרשת הבטא תתחיל כבר באותו היום, לא? האם ניתן לעשות בדיקת דם כבר ב 22.8? אני בת 31, פוליציסטית, אחרי 3 הזרעות (הריון כימי)וזה הIVF הראשון- הוחזרו 2 עוברים יפים ביום ה-3.. וכלום. ועכשיו הוחזר בלסטו' 1 "איכותי" . מה הסיכוי להריון??
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכוי להירון הוא 20-30%. אפשר להקדים ביום יומיים את בדיקת ההיריון, אבל תשובה הכי חד משמעית תתקבל כעבור 12 יום.
(מספר מקשר)