הציסטה הזאת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', זוכר את הציסטה עם הפרוגסטרון? אז עכשיו אני יודעת שיש ציסטות שמפרישות אסטרדיול, ויש כאלו שמפרישות פרוגסטרון. יכול להיות עוד משהו? נגיד טסטוסטרון? או LH? (פרולקטין?) כי הציסטה עוד שם, הפרוגסטרון ירד. אבל גם אין זקיקים. נכון, אני עם רזרבה נמוכה, אבל לא עד כדי כך. יכול להיות שמשהו בציסטה הזאת עדיין מפריע והוא ימשיך להפריע עד שנוציא אותה בכוח?
אתה אומר יכול להיות שצריך להוציא, או יכול להיות שמפרישה הורמונים אחרים? חשוב לי לדעת שאם הציסטה מפרישה הורמונים שמפריעים לצמיחת זקיקים שזו הסיבה שאני כרגע נטולת זקיקים. לפחות אוכל לעשות בדיקת דם ולדעת. תודה