דימום בתחילת היריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! קבלת וסת 10.07 שאיבת ביציות 20.07 החזרת עובר 25.07 בתאריך 03.08 בטא 100 בתאריך 10.08 בטא 2400 אבל באותו בוקר היה לי דימום לא מתמשך ממש חד פעמי בניגוב והפסיק הדם היה אדום טרי בתאריך 11.08 בערב שוב דימום פתאום שהרגשתי ממש לשנייה ובניגוד זה נגמר גם זה היה דם אדום טרי יום למחרת הלכתי לעשות בדיקת בטא נוספת בתאריך 12.08 שהראתה עלייה תוצאה 4000... מה מקור ומשמעות הדימום החד פעמי שמופיע מדי פעם?
לקריאה נוספת והעמקה
כשליש מהנשים חוות דימום בתחילת הריון. זה נובע בד"כ משינויים ברחם בעקבות השתרשות השליה.
(מספר מקשר)