הפריה חוץ גופית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ,זו פעם ראשונה שלי פה,אז ככה אני לאחר 3 סבבים של הורמונים שלא הצליח ולאחר מכן 3 הזרעות כולל הורמונים שלא צלחו האחרונה הייתה בתוספת קרינון וזה דיי מייאש , עבר לי בראש ללכת על הפריה חוץ גופית ואני דיי בחששות והבן זוג שלי גם חושש גם כי אמרתי לו שהשאיבת ביציות זה בהרדמה מלאה ז הוא פוחד אבל אנחנו אני דיי מיואשת שככל שהזמן עובר זה קשה יותר מה אני עושה האם אני סתם מפחדת ? מה התהליך של ההפריה?
הפריה חוץ גופית זה טיפול שכיח וכ 4.5% מהלידות בישראל הם לאחר הריון מהפריה חוץ גופית . אתם תפיקו הרבה מהסבר מפורט מרופא מנוסה בנושא על התהליך על הסיכויים והסיכונים ותוכלו לקחת החלטה מושכלת ולא מ"שמועתי" בהצלחה