הפלות אחרי גיל 40
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כמעט בת 42 ,יש לי 3 ילדים בני 11,10, 8 שהגיעו בקלות ובלידות טבעיות. פתאום בגיל 40 התעוררה אצלי הכמיהה לילד נוסף. אחרי כ-8 חודשים של נסיונות נכנסתי להריון טבעי , זה היה לפני שנה , אך בשבוע 9 הדופק של העובר פסק ועברתי הפלה בכדורים. פרופיל הורמונלי היה תקין. לפני חודש וחצי שוב נכנסתי להריון לפי בדיקה ביתית ובדיקת דם אך בשבוע 6 החל דימום והיתה לי הפלה טבעית. האם הסיבה לכך היא הגיל והאם יש מה לעשות בעניין חוץ מטיפולים. תודה .
אמנם % ההפלות מעל גיל 42 הוא יחסית גבוה אבל עדיין יש סיכוי די טוב ש "ביצית טובה" תופרה וההריון ימשיך ויהיה תקין
שיעור ההפלות העצמוניות בגילך עולה על 30%, כך שאם סבלנות בהחלט יכול להיות היריון תקין.