יום 9 למחזור והרירית 4.8 לפני החזרת בלסטוציסט 1
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי IVF ראשון שלא הצליח, אני לקראת החזרת מוקפא אחד ששרד.. לוקחת 3 פעמים ביום אסטרופם דרך הפה, והרירית רק 4.8! נאמר לי ליטול דרך הפה 2 אסטרופם ואחד ואגינאלי, מאחר שכך הספיגה יותר טובה. אם הספיגה כך יותר טובה, למה לא לקחת פעמיים או שלוש ואגינאלי? במקום דרך הפה או בנוסף? או שבכלל ביום ה9 למחזור רירית 4.8, זה לא נורא?? מה גם האסטרופם עושה לי דיכאון ומצב רוח נוראי... אשמח לקבל את חוות דעתך..
לקריאה נוספת והעמקה
יש לחכות עוד כמה ימים וייתכן שהרירית הדקה תתעבה אם אסתרופם עושה לך בעיה תתקשרי לרופא שלך יש חלופות