הריון לאחר הפלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, עברתי לצערי הפלה עקב מום חמור בעובר לפני כחצי שנה ועדיין לא נכנסתי להריון למרות שאני מאוד מאוד רוצה. בהריון הזה נקלטתי דיי מהר. הרופא אמר שאחרי חצי שנה זה מוגדר כאי פיריון ורק אחרי שנה (!!) מתחילים בבדיקות.. זה עוד המון המון זמן... ואני לא מאוד צעירה. האם זה הגיוני? אני חוששת שמה ההפלה פגעה במשהו? אודה לדעתכם בנושא.
לקריאה נוספת והעמקה
אם המחזורים סדירים והווסת רגילה סביר להניח שבאמת אין לך סיבה לדאוג. אבל, אם את מוטרדת אולי תבקשי מהרופא, בעקבות ההפלה, לבצע היסטרוסקופיה להבטיח שחלל הרחם תקין .
(מספר מקשר)