אמבריוסקופ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 25 כבר שנה וחצי בטיפולי הפריה. רציתי לדעת יום ראשון אמורה להיות לי שאיבה אתמול נצפו 11 זקיקים בגדלים 14-16. רציתי לדעת אני בהחזרה הזו רוצה להחזיר לא פחות מ4 עוברים, האם זה ניתן גם כאשר משתמשים באמבריוסקופ? או כאשר משתמשים במכשיר מחזיר רק עובר אחד הטוב ביותר? עוד שאלה,באמבריוסקופ מגדלים אותם לבלסטוציסטים? כי בדר"כ מחזירים לי ביום 3 ויש לי עוברים שמוגדרים"יפייפים".
המטרה של האמבריוסקופ היא לאפשר גידול מיטבי של עוברים עד יום 5, כך שאפשר יהיה להחזיר בלסטוציסטים בודדים.
(מספר מקשר)