הפרשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מטופלת IVF מחזור טיפול רביעי. ב- 17.07.14 ביצעתי החזרת 2 עוברים ומאז אחרי ההחזרה אני לוקחת אוטרוגסטן 3 פעמים בצורה וגינלית, אסטרופן פעמיים ביום וזריקה בישבן של גסטון פעם אחת ביום. מאז ההחזרה יש לי הפרשות חומות קלות. והיום שזהו היום ה- 9 להחזרה היה כתם קטן של דימום אבל חלש מאוד בבדיקה וגינלית ראיתי גם קצת דימום קל. רציתי לשאול אם זה מראה על משהו לא תקין או שזה תחילת מחזור או שזה יכול להיות השתרשרות?
חשוב לי לציין שמאז הכתם האדמדם לא הופיעה כלום ובבדיקות וגניאליות הכמות אדום ממש יורדת