קו- אנזים Q10
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' האם מומלץ לקחת קו- אנזים Q10 ולאיזו מטרה זה מיועד?
אין לנטילת קו- אנזים Q10 כל יתרון מוכח עבור פריון האישה, אך יש מי שחושב על בסיס ניסויים בעכברים שזה אולי מסייע לתפקוד המיטוכונדריות בביציות. אבל בינתיים אין לזה כל הוכחה של ממש בנשים.
עם נגזרת עוצמתית של הקו- אנזים Q10 כמו יוביקווינול העלו באופן משמעותי את הסיכוי להריון אצל נשים הסובלות מרזרבה שחלתית נמוכה. אני לא יודעת אם זה מחקר שהוא מבוסס כמו שהד"ר אמר, אבל בהחלט יש השערות ונשים שניסו והעידו שזה עוזר
אני גם בשלב הבירורים שלי וקראתי על זה לא מעט מחקרים שבודקים את הנושא הזה ושקו אנזים יכול לעזור.
"תוסף השנה". ולחשוב שלא הכרתי את התוסף הזה בכלל לפני שכתבת עליו...