בטא שלא עלתה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לצוות הפורום, ערב טוב. בשבוע שעבר,10ימים לאחר החזרת שני עוברים תקינים לחלוטין. 8 תאים ללא שברים, בדיקת הבטא הייתה 56. היום בוצעה שוב בדיקת בטא והתוצאה היא 54. ללא דימומים. שאלותיי הן:1. קבלתי תמיכה של 900 מ"ג אוטרגסטן ביום + 8 מ"ג פרוגינובה. האם לא מוגזמת התמיכה ? 2. האם יש סיכוי נוסף כלשהו להריון ? 3. האם כדאי לבצע בדיקת בטא שוב, והאם יש סיכוי שיש טעות במעבדה ? אשמח לתשובתכם המהירה, היות ונתבקשתי להפסיק את התמיכה . טלי.
לקריאה נוספת והעמקה
1. התמיכה הייתה טובה מאד, אבל לא חריגה. 2. לא נראה שיש סיכוי. 3. לא סביר שישנה טעות.
(מספר מקשר)